Smyslem výběrového řízení je zajistit všem jídelnám stejné cenové podmínky a sjednotit kvalitu dodávaných potravin. S uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení bude uzavřena rámcová kupní smlouva. To v podstatě znamená, že každá jídelna bude mít smluvně uzavřený vztah např. se třemi dodavateli masa. Tito dodavatelé budou reagovat na poptávky jídelny a předloží jí své nabídky. Rámcová smlouva zasmluvní maximální nabízenou cenu, a proto aktuální nabídka, která bude cenově nejvýhodnější, vyhrává.
Výběrová řízení byla zveřejněna dne 22.11 a 23.11.2017, lhůta pro podání nabídek je do 5.12.2017 do 12.00 hod. Je možné v písemné formě doručit nabídku zadavatele do podatelny Městského úřadu Benešov nebo elektronické podání prostřednictvím Profilu zadavatele – E-Zak Benešov.
Řízení je otevřené pro všechny zájemce
Předpokládaný termín zahájení doby plnění : ihned po podpisu rámcové kupní smlouvy
Předpokládané ukončení doby plnění : jeden rok od podpisu rámcové kupní smlouvy
S vybranými účastníky bude uzavřena rámcová kupní smlouva a následně bude probíhat výběr dodavatele na základě dílčích poptávek jednotlivých školních jídelen.
Mgr. Helena Kaňková