CK Remoa, s. r. o. z Obchodní akademie Vlašim v doprovodu vyučující Ing. Miroslavy Jarošové se již tradičně účastní všech soutěží vyhlášených organizátory této mezinárodní akce. Účast v soutěži o nejlepší firmu veletrhu, v níž se CK Remoa nakonec umístila na konečné krásné 32. příčce ze všech zúčastněných 110 firem, je podmíněna účastí v několika dalších soutěžích, a to o nejlepší stánek ČR (19. místo), nejlepší katalog ČR (9. místo) a prezentace firmy ČR (14. místo).
V samostatných soutěžích, do kterých mohou své příspěvky zaslat i firmy na veletrhu přímo nevystavující, si firma OA Vlašim vedla také skvěle. Letos ve vedlejší kategorii probíhala soutěž „90 sekund ve výtahu“, soutěž o nejlepší video „Natoč svůj svět“, nejlepší vizitku firmy a nejlepší reklamní spot.
„Celé klání vyvrcholilo úspěchem naší firmy v soutěži s příhodným názvem „90 sekund ve výtahu“, jejímž cílem je představení firmy v anglickém jazyce při setkání s náhodným cizincem, kde se hodnotí nejen anglický projev, vystižení důležitých informací o firmě, dodržení časového limitu, ale i celkový dojem vystupujících, kde, jak mohu říci, nenechala Lucka Petiachová s Matyášem Hoškem nic náhodě a jistě i jejich sladěné reprezentativní oblečení a neméně důležitý úsměv na tváři doladil naše bodové skóre. Radost z poháru za obdržené třetí místo byla obrovská,“ uvedla Ing. Miroslava Jarošová.
Druhý den veletrhu, který je určen pro veřejnost, přijeli podpořit svou školní firmu i spolužáci z druhých ročníků, jejichž úkolem bylo nejen se zhostit role nakupujících, ale i načerpat inspiraci pro náplň své budoucí firmy do předmětu Fiktivní cestovní kancelář pro příští školní rok. Doufáme, že i jim se povede tak úspěšně na Mezinárodním veletrhu fiktivních firem 2019, ale především že budou mít také tu možnost získat nové zkušenosti, schopnosti obchodovat s ostatními firmami, procvičit si znalosti cizích jazyků a čerpat informace, které se jistě budou hodit do budoucna, což je hlavní náplní celé této mezinárodní akce.
Mgr. Tomáš Lichtenberg, PR OA Vlašim