Soutěž Fénix poměřovala výstupy content marketingu už podruhé v historii. Více než tři desítky porotců pak vybraly ty vůbec nejlepší. Vedle tištěných periodických i jednorázových publikací byly hodnoceny např. i webové stránky či komunikace na sociálních sítích.
Slavnostní vyhlášení proběhlo v Praze v galerii DOX. Za město Benešov cenu převzala Petra Orsáková, koordinátorka projektu cestovního ruchu a spolutvůrce hodnoceného snímku, který pro město Benešov vytvořila kolínská společnost Klucivespolek. „Vzhledem k dané konkurenci z komerčního, státního i neziskového sektoru, to bylo velké potěšující překvapení. Na film byly různé ohlasy. Při jeho tvorbě, jako nástroje v oblasti marketingu, jsme chtěli být jiní, upoutat odlišností. Ceny, které jsme za film získaly, potvrzují, že jsme šli správnou cestou,“ zmínila Petra Orsáková.
Město Benešov bylo hodnoceno ale i v dalších kategoriích, a to Výroční zpráva a Časopisy státní správy. I v těchto kategoriích zaznamenal Benešov úspěch. „To, že byly v rámci hodnocení několika desítek prací benešovský Zpravodaj a Výroční zpráva města za rok 2013 postoupeny na samotný shortlist, je úžasné. Velmi nás to těší a bereme to jako úspěch,“ uvedla Petra Orsáková, z pozice šéfredaktora Zpravodaje města Benešov.
Výherní video naleznete ZDE.
Cenu pro Město Benešov přebrala na slavnostním vyhlášení v pražské galerii DOX Petra Orsáková z odboru kultury a prezentace města.