Přihlásit se Registrovat se
Pondělí 16. června 2025 Kontakt
Jiskra
  • Benešov
  • Vlašim
  • Votice
  • Týnec nad Sázavou
  • Sázava
  • Sedlčany
  • Břežany
  • Bystřice
  • Čechtice
  • Čerčany
  • Červený Újezd
  • Český Šternberk
  • Čtyřkoly
  • Daměnice
  • Divišov
  • Dolní Kralovice
  • Heřmaničky
  • Hradištko
  • Hulice
  • Hvězdonice
  • Chmelná
  • Chocerady
  • Chotýšany
  • Jablonná
  • Jankov
  • Ješetice
  • Jílové u Prahy
  • Kácov
  • Kamberk
  • Kamenice
  • Kosova Hora
  • Kozmice
  • Krhanice
  • Křečovice
  • Křivsoudov
  • Kvasejovice
  • Lešany
  • Louňovice
  • Lštění
  • Maršovice
  • Mezno
  • Miličín
  • Mladá Vožice
  • Mnichovice
  • Monínec
  • Načeradec
  • Nespeky
  • Nesvačily
  • Netvořice
  • Neustupov
  • Neveklov
  • Nová Živohošť
  • Olbramovice
  • Osečany
  • Ostředek
  • Pecerady
  • Petroupim
  • Popovice
  • Poříčí
  • Postupice
  • Prosenická Lhota
  • Pyšely
  • Ratměřice
  • Samechov
  • Sedlec-Prčice
  • Senohraby
  • Smilkov
  • Soběšín
  • Stranný
  • Struhařov
  • Střezimíř
  • Takonín
  • Teplýšovice
  • Tloskov
  • Trhový Štěpánov
  • Václavice
  • Veliš
  • Velké Popovice
  • Vojkov
  • Zbořený Kostelec
  • Zlenice
  • Zvěstov
  • Zpravodajství
  • Inzerce
  • Kalendář akcí
benesovske-zeny-potrebuji-spise-dzentlmenstvi-nez-feminismus-1644943341.jpg
BENEŠOVSKÉ ŽENY POTŘEBUJÍ SPÍŠE DŽENTLMENSTVÍ NEŽ FEMINISMUS
mistrovstvi-evropy-v-discgolfu-2021-benesov-konopiste-1628576001.thumbdfwwb8bvj3.jpg
Mistrovství Evropy v discgolfu 2021 - Benešov Konopiště
malashnikow-dobyva-benesov-1558357630.thumblnww6w8doa.jpg
Malashnikow míří na Muzejní noc do Benešova
Miminka narozená v červnu 2025
  1. Hlavní strana
  2. Články
  3. Z regionu
  4. Občané Benešova iniciovali petici "Proti umístění jakéhokoliv typu azylového zařízení"

Z regionu

obcane-benesova-iniciovali-petici-proti-umisteni-jakehokoliv-typu-azyloveho-zarizeni-1454675168.jpg

Občané Benešova iniciovali petici "Proti umístění jakéhokoliv typu azylového zařízení"

Publikováno 5.2.2016 12:02, aktualizováno 6.2.2016 06:02

Listina základních práv a svobod dává občanům možnost podávat petice a vyjadřovat se k různým záležitostem. Občané města Benešova založili petiční výbor, který inicioval petici s názvem: "Proti umístění jakéhokoliv typu azylového zařízení v katastru města Benešov".

Petici můžete ode dneška podepsat na několika místech v Benešově, další místa budou postupně přibývat. Organizátoři petice budou rádi za každou pomoc se šířením petice.

Jak vlastně vznikla tato iniciativa?

Poté co se objevila informace o možnosti umístění imigrantů do centra města Benešova, do budovy Pražských kasáren, začali se občané různými způsoby ozývat a rozhodli se iniciovat petici "Proti umístění jakéhokoliv typu azylového zařízení v katastru města Benešov". Byl založen čtyřčlenný petiční výbor, v kterém jsou lidé z Benešova a různých profesí, je v něm zástupkyně regionálního média, zástupce největšího zaměstnavatele na okrese, dále pak zástupkyně místního dětského centra, a také pracovnice velké benešovské spediční firmy. O petici je velký zájem, potvrzuje se, že její založení byl správný krok.

"Hodně lidí se nás ptá zda se mohou do petice zapojit i občané, kteří nebydlí v Benešově. Ano mohou, a my budeme moc rádi, když se se svými podpisy připojí," řekl Petr Ballek z petičního výboru.

"Dokonce se mohou zapojit i občané mladší 18-ti let, pokud dostatečně chápou obsah petice. Dnes se nás zeptala maminka jednoho neplnoletého kluka, zda syn může petici také podepsat? Včera spolu se synem o petici doma mluvili a nevěděla jak mu odpovědět. Máme pro ni dobrou zprávu, ano, syn může petici podepsat, ale jen v tom případě, jak stanoví zákon, jestliže může vzhledem ke své rozumové a mravní vyspělosti porozumět obsahu a cílům petice," doplnila informace Martina Vachtlová, jedna ze členek petičního výboru. 

"Zákon výslovně stanoví, že ve výkonu petičního práva nesmí být nikomu bráněno ani nesmí být jeho výkon nikomu na újmu. To mj. znamená, že petici může podepsat i občan mladší 18-ti let, který je schopen dostatečně chápat objem a míru informací v petici. Shromažďováním podpisů na místě veřejně přístupném může být pověřena osoba starší 16-ti let."

Trvání petice:

"Dle vyjádření vedení města Benešova, budou probíhat další jednání na ministerstvu v týdnu od 15. února, je tedy třeba do té doby nasbírat co nejvíce podpisů, abychom veřejně deklarovali nesouhlas s umístěním imigrantů v našem městě. Petice ale bude trvat do odvolání, tak jak bude potřeba," řekli nám organizátoři petice.

Petici lze stáhnout, vytisknout a dále šířit. Dostupná je na adrese:

http://uloz.to/xj9j5Eoy/petice-proti-umisteni-jakehokoliv-typu-azyloveho-zarizeni-v-katastru-mesta-benesov-pdf

Vyplněnou petici je možné odevzdat na jakémkoliv místě, kde se petice podepisují.

PETICE

dle čl. 18 Listiny základních práv a svobod a zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním

Proti umístění jakéhokoliv typu azylového zařízení v katastru města Benešov

Já níže podepsaný/á

plně souhlasím s odmítavým stanoviskem zastupitelstva města Benešov ze dne 1.2. 2016 ohledně problematiky  záměru zřídit v centru města Benešov v objektu tzv. Pražských kasáren zařízení pro jakékoliv ubytování imigrantů.  A zároveň plně podporuji vedení města Benešov v jednání, které povede k převodu těchto nemovitostí do majetku města za účelem využití pro potřeby občanů Benešova.

Plně podporuji toto usnesení zastupitelstva města Benešov ze dne 1.2. 2016:

„Zastupitelstvo města Benešov na svém zasedání dne 01.02.2016 projednalo a ukládá vedení města Benešova vést jednání s Ministerstvem vnitra ČR a Ministerstvem obrany ČR o případném využití objektu vojenské ubytovny, která byla součástí dřívějších Pražských kasáren v Benešově (budova s č. p. 999, objekt občanské vybavenosti, umístěná na parcele parc. č. 167/1 v k.ú. Benešov u Prahy, vše zapsané na listu vlastnictví č. 923 vedeném u Katastrálního úřadu pro Středočeský kraj, katastrální pracoviště Benešov, ve vlastnictví České republiky, s příslušností Ministerstva obrany hospodařit s tímto majetkem), dále jen „předmětný objekt“. Odmítá důrazně případný záměr zřídit v centru města Benešov v předmětném objektu zařízení pro jakékoliv ubytování imigrantů. Předmětný objekt je v centru města Benešov v bezprostřední blízkosti mateřské, základní školy a střední školy včetně internátu pro studenty školy. Zastupitelstvo dlouhodobě uvažovalo, a za tímto účelem i jednalo s příslušnými orgány, o získání předmětného objektu  včetně pozemku parc. č. 167/1, na kterém je budova umístěna, do majetku města s tím, že měl být využit pro startovací byty a byty pro sociálně potřebné občany města. Jakýkoliv jiný záměr využití předmětného objektu je v přímém rozporu s plánem strategického rozvoje města a je pro město Benešov a jeho občany zcela nepřijatelný“.

Tuto petici podává Petiční výbor ve složení:

Martina Vachtlová, Na Tržišti 1114, Benešov, 256 01,  martina.vachtlova@email.cz

Romana Machová,  romanabobkova@seznam.cz

Petr Ballek,  p.ballek@seznam.cz

Andrea Marešová,   maresova.a@post.cz

MÍSTA KDE JSOU UMÍSTĚNY PETIČNÍ ARCHY:

Kulturní a informační centrum, Masarykovo náměstí 230, Benešov

Hračky Modré z nebe, Malé náměstí 1700, Benešov

Nemocnice Rudolfa a Stefanie, vjezd do areálu - vrátnice u závory, Benešov

Dětské centrum Krokodýl, Jiráskova 2042, Benešov

Jiskra Benešov, redakce novin, Žižkova 2040, Benešov

Restaurace "U Zimů", Masarykovo náměstí 7, Benešov

Městský úřad Benešov – budova A, podatelna, Masarykovo náměstí 100, Benešov

Městská knihovna Benešov  - 4 místa - oddělení pro dospělé, oddělení pro děti, oddělení audiovizuální, studovna

Hostinec "U Zlaté Hvězdy", Masarykovo náměstí 2, Benešov

Obchod Ovoce a Zelenina, Masarykovo náměstí 157, Benešov  

Kadeřnictví Eva, Na Bezděkově 2005, Benešov

Tipsport Bar, Vnoučkova 2131, Benešov (modrá kostka)

Café M, Jiráskova 2042, BenešovTipsport bar, Vnoučkova 2131, Benešov

Farma Park, Soběhrdy

Další nová mista:

Obchod 3Bike Company, Dukelská 2192/102, Benešov

Restaurace Pyšelka, Brigádníků 8, Čerčany

Autor/ka: redakce Jiskra

Tagy

  • petice
  • pražská kasárna
  • migranti
  • azylové středisko
  • vedení města
  • zastupitelstvo
  • usnesení
Historie
Výročí dne 16. června
vyroci_dne_16_cervna_587.jpg
Životní styl
16. června má svátek Zbyněk
16-cervna-ma-svatek-zbynek-1402927208.jpg
Spolky
Léto mezi zvířátky.
leto-mezi-zviratky-1565765178.jpg

Akce v regionu

STRAHOVANKA v Kamberku letní parket na fotbalovim hřišti od 16°°hodin do 21°°hodin
30.11.-0001 12:11
SOBĚHRDSKÉ VÍTÁNÍ LÉTA, hraje Vranovnka a Unigena
30.11.-0001 12:11
PYŠELSKÁ BICYKLOVKA - CYKLOVÝLET NAŠÍM KRAJEM SOBOTA 29.4. SRAZ PYŠELSKÉ NÁMĚSTÍ
30.11.-0001 12:11
PYŠELSKÝ KOPEČEK 2017, BĚŽECKÉ ZÁVODY V KROSU A CANICROSSU, PYŠELY-FOTBALOVÉ HŘIŠTĚ
30.11.-0001 12:11
kiss party
30.11.-0001 12:11

Související články

  • Novým starostou Benešova byl zvolen Jaroslav Hlavnička
  • Petice k zákazu vjezdu vozidel směrem na Baštírnu Pyšely
  • Dálniční odpočívadlo nechceme, nechali se slyšet občané Ješetic
Veřejná diskuze
V diskusi se nachází celkem 87 příspěvků
Vložit komentář
  • #1 Jeden Benešák 82.202.109.** 5.02.2016 18.28

    Vážení,vyplašení(iniciativní)občané města Benešova,nekalte vodu a nerozšiřujte zde zbytečně a unáhleně poplašné zprávy o plánované ubykaci migrantů.Nevěřím tomu,že by se toto uskutečnilo!!!Věřím,že naše ministerstvo bude rozumné a nedá tomu dopustit.V současnosti jsme ovlivněni přemírou negativních zpráv ze zahraničí,což nás znepokojuje a vzbuzuje v nás oprávněný strach a nejistotu.Bojíme se zvýšené kriminality a sociální odlišnosti.Nejhorší je,že se nás na nic jako vždy nikdo neptá a něco hned odsouhlasí.Vždycky se to dozvíme,až když je to hotová věc.V případě minulého zastupitelstva,že jo?

    Reagovali: #62 František #85 Chvaleťák
    Reagovat
  • #2 Pavel 84.244.117.** 5.02.2016 18.57

    Vážený klidný Benešáku, Věřil by jste před nějakými 2-3lety, že se do Evropy budou valit uprchlíci po statisích... asi ne viďte! To co plánuje MV v Benešově se například v Německu běžně děje, tak si myslím že je lepší být iniciativní a kalit vodu než pak koukat na výsledek s otevřenými ústy. Plně tuto iniciativu podporuji a nezústal bych jenom u petice...

    Reagovali: #3 xxx
    Reagovat
  • #3 xxx 82.202.109.** 5.02.2016 19.17

    #2 Pavel Ty jsi idiot,že jo?

    Reagovali: #5 Ondra #11 Pavel
    Reagovat
  • #4 Ziki 185.21.220.* 5.02.2016 19.26

    "Věřím, že naše ministerstvo je rozumné a nedá tomu dopustit." Kde jste žil poslední roky? V Králíkách od azylového centra ministerstvo sice upustilo, ale jen díky tomu, že měli jako záložní plán právě Benešov.[1]

    Reagovali: #26 Lotar
    Reagovat
  • #5 Ondra 46.135.99.** 5.02.2016 19.36

    #3 xxx xxx, jako zmiňovaný idiot se projevujete pouze vy :)

    Reagovat
  • #6 Sirda 82.202.109.** 5.02.2016 19.43

    Na Všechn fotografiích, nebo na videu které dnes bylo v reportáži na ČT24 NENÍ v záběru základní škola hned přes ulici...náhoda? Na ČT24 dnes říkají, že zatím podepsalo petici 300lidí...žije nás tu 16 000+, neříkejte, že nedáme dohromady min 5000+ podpisů!!!!

    Reagovali: #13 ivana
    Reagovat
  • #7 vendulka48 178.17.10.** 5.02.2016 20.18

    Vážený SIRDO, nevím, zda jste BENEŠÁK, ale základ. škola je opravdu přes ulici a Střed. zeměděls. škola 200m za rohem. Nevím zda víte o účasti místních občanů v KOMUNÁL. volbách, ale z našich cca 16000 lidí jich tam bylo minimum...Na procenta to nevím. Jen se bojím, že by se v případě petice mohla situace skoro opakovat. Pokud se to BENEŠÁKA osobně netýká, dělá mrtvého brouka. Jsme tím pověstní nejen v okrese...

    Reagovali: #8 Pavlík #23 Sirda
    Reagovat
  • #8 Pavlík 82.202.109.** 5.02.2016 20.27

    #7 vendulka48 To je nám všem jasný,ale proč to neukázali v té reportáži!!! U Benešáků je to normální,že na všechno serou.

    Reagovat
  • #9 Ondřej Lukeš 88.102.19.** 5.02.2016 20.49

    Bylo by poctivé říci, že petici neiniciovali občané, ale radnice prostřednictvím svého "oddělení propagandy" vedené panem Ballekem.

    Reagovat
  • #10 jakubm 80.188.235.*** 5.02.2016 21.28

    Jako opravdu jste tam jak 100 za opicema.to doprdele nemůžou udělat online petici na e-petice.cz tohle vám nikdo nepodepise.... A přitom online petici ze židle od compu výplní každý do minuty... V tom Benešově se fakt ne přemýšlí:-/

    Reagovali: #21 Sirda
    Reagovat
  • #11 Pavel 84.244.117.** 5.02.2016 21.54

    #3 xxx Vážený pane XXX, vaše argumentace svědčí o vašem vlastním intelektu. Zkuste idiota poučit o vašich vlastních myšlenkových pochodech...

    Reagovat
  • #12 xxx 82.202.109.** 5.02.2016 22.33

    Pavle,ty hajzle!!!Narodil jsem se tu a Benešov je a bude vždycky bude mým domovem.A vy bando,co jste kdy pro Benešov udělali?

    Reagovali: #16 Pavel
    Reagovat
  • #13 ivana 84.244.117.** 5.02.2016 23.23

    #6 Sirda

    Reagovali: #52 Jindřiška Hyská
    Reagovat
  • #14 ivana 84.244.117.** 5.02.2016 23.30

    Ja Bylo nas podepsat odpoledne dost. Maminky, , babičky, plno lidi se mne ptalo, kde to maji jit podesat. Takže si nemyslím, ze by benesaci by byli neteccni.

    Reagovat
  • #15 xxx 82.202.109.** 5.02.2016 23.45

    To víte,že to dáme dohromady.Žádný centrum pro migranty tady nebude!!! Je nás dost a celá republika je s námi.

    Reagovat
  • #16 Pavel 84.244.117.** 6.02.2016 07.41

    #12 xxx No tak ěd si mi to vysvětlil

    Reagovali: #18 hanah
    Reagovat
  • #17 Yakuza 84.244.117.** 6.02.2016 08.51

    Vlašim se taky přidá tedy doufám

    Reagovat
  • #18 hanah 188.120.203.** 6.02.2016 09.06

    #16 Pavel Lidičky, proč se tu navzájem napadáte? Jde přeci o mnohem závažnější věc, uvědomte si to prosím!!!

    Reagovat
  • #19 Hana 94.124.104.** 6.02.2016 09.18

    Rozšířila bych petici i do okolních vesnic a měst a hlavně aby se dala podepsat přes web a to by skákalo trošku jinak škoda že to je udělaný tak na půl

    Reagovat
  • #20 Boris 84.244.117.** 6.02.2016 10.29

    Dejte petici na stránky Benešova a máte tam hlasy z celého okresu!

    Reagovat
  • #21 Sirda 82.202.109.** 6.02.2016 11.44

    #10 jakubm Tak buďte ten co přemýšlí a zvedněte se ze židle a prokažte laskavost jedním podpisem.

    Reagovali: #22 Patrik Dominik Pehl
    Reagovat
  • #22 Patrik Dominik Pehl 82.202.109.** 6.02.2016 11.49

    #21 Sirda Devero,Devero!!! Ty ses tu teda rozjel,místo toho,abys šel s rodinkou na procházku nebo na bruslení,tak tady popichuješ jenom lidi a celý dopoledne čumíš na internet a uspokojuješ si svý ego.

    Reagovali: #24 Sirda #27 Sisi
    Reagovat
  • #23 Sirda 82.202.109.** 6.02.2016 11.50

    #7 vendulka48 V Benešově žuji od narození(1979), také nejsem jeden z těch co by se hrnul do dění v Benešově, a spousta dalších je na tom stejně, ale vždy přijdou věci, které lidi spojí. To že jde zrovna o tuhle je naprosto jedno, je to věc která se Benešáků týká osobně a tak doufám, že se tímto vše změní a nebudou pak říkat že to podělal starosta a vláda a zrovna jejich podpis na petici nebude. Zatím v mém okolí slyším pouze odpověď: "kde to mám podepat?" Věřím Benešákům...

    Reagovat
  • #24 Sirda 82.202.109.** 6.02.2016 11.53

    #22 Patrik Dominik Pehl :D Zapl jsem comp na to abych se podíval jak jsme na tom s peticí...nevím proč sem tahat soukromí.

    Reagovat
  • #25 K.H.Mácha 82.202.109.** 6.02.2016 12.41

    Celá Evropa se žene do průseru.Píseň na rtech,v ruce zbraň.Zemi svou si hrdě braň.Musíš splatit krví daň,lide český rychle vstaň.Už rytíři z Blaníku vyjíždějí,svou krásnou zemi opěvují.V čele ten,co tak dlouho v hoře spal,teď přijíždí,v rukách meč a v srdci žal.

    Reagovat
  • #26 Lotar 82.202.109.** 6.02.2016 12.44

    #4 Ziki ZIKI vulgo Miriam Zikmundová :-)

    Reagovat
  • #27 Sisi 82.202.109.** 6.02.2016 12.59

    #22 Patrik Dominik Pehl Vy jste asi pěkný ubožák a jedinej kdo si tu honí svoje ego. Vždyť přesně o ty děti tady hlavně jde. Pokud tady budeme mít imigranty tak s nimi asi pak těžko půjdeme bruslit a na procházku. Přemýšlejte předtím než tady začněte urážet lidi.

    Reagovat
  • #28 Rudolf 82.202.109.** 6.02.2016 13.46

    Pani,vy jste neskutečný sobec !!! Vás zajímají jen ty vaše,co? Ostatní děti,kteří jsou v současnosti postiženi válkou a sužováni hladomorem vás nezajímají.Házíte všechny lidi do jednoho pytle.

    Reagovat
  • #29 Benesak 37.48.53.** 6.02.2016 14.17

    Proč by byla sobec omg?! To že chce bezpečí pro svoje děti znamená že ji nezajímá co se děje jiným dětem? Paní je spíše realistka a vidí jak to dopadlo jinde s pokusem o integraci. To že většina "příchozích" jsou svobodni muži mezi 20-35 je taky realita...

    Reagovat
  • #30 Karel Barel 37.48.43.*** 6.02.2016 14.22

    X let zejou kasarna prazdnotou, tak snad ted najdou lidske vyuziti. Kdyz nebylo doted mozne tam ubytovat obcany cr tak proc ne cizince? Multikulturni sestava obyvatelstva by mentalne izolovanemu mestu jiste prospela.

    Reagovali: #65 František
    Reagovat
  • #31 Pave 84.244.117.** 6.02.2016 15.20

    To snad radši to zbourat než toto. Vám by asi prospělo vyšetření vašeho mentálního ztravý...

    Reagovat
  • #32 vendulka 48 178.17.10.** 6.02.2016 15.45

    Pronajmu vám byt bezprostředně blízko. Za pár peněz. Budete stále lidumil??? Vaše děti, vnoučata budou chodit naproti do školy? Co myslíte multikulturní sestavou obyvatelstva? A vykašlete se na izolované město!!! Jde o lidi. Prosím, nepruďte a jděte podepsat petici. Nebo budete mít uprchlíky třeba na zahradě a pak budete řešit. CO????

    Reagovat
  • #33 vendulka 48 178.17.10.** 6.02.2016 15.46

    Bylo určeno pro p. Karla Barela!!

    Reagovat
  • #34 Benešák 12 37.48.53.** 6.02.2016 15.54

    Klidně mi říkejte rasista, xenofob, sobec...ale nechci je tu. Zkušenosti z Německa budiž ponaučení. Kdo tu píše opak, je buď nemocný slunicko nebo není Benešák a tudíž je mu to u zadele.

    Reagovat
  • #35 virgin 178.17.10.** 6.02.2016 16.01

    Vezměte si je domů! Raději budu posílat peníze, ale fyzicky tu nikoho nechci. Ať si žijí svoji kulturu u sebe doma.

    Reagovat
  • #36 antiSlunce 82.202.109.** 6.02.2016 16.12

    Pro všechny slunickare, doporučuju přečíst na Novinkach poslední zážitek z německé plovárny, kde migrant z Iráku(20let) z.......l 10leteho chlapce!!! Asi jsem také xenofob...co nadělam...

    Reagovat
  • #37 NULI 90.180.168.*** 6.02.2016 17.39

    Proti petici mám několik výhrad. Technickou - měli by ji opravdu podepisovat jen Ti, kteří bydlí (žijí) v Benešově. Možná, že se sem budou svážet lidi k podpisu, a to je opravdu nefér. A fakt, že nechceme poskytnout ŽÁDNOU azylovou pomoc, je smutný. Ale má zásadní výhrada je tato: až bude někdy jednou každému z nás ouzko a bude rád, když mu někdo jiný pomůže, vzpomeňme si, jak jsme my pomohli lidem v nouzi!

    Reagovat
  • #38 Karel Barel 37.48.42.** 6.02.2016 18.08

    Vazne? Vendulko rad si od Vas ten byt za par korun pobliz kasaren pronajmu, pocitam ze trzni najemne v teto lokalite pujde k nuli

    Reagovat
  • #39 Jeremy Corbyn 84.244.117.*** 6.02.2016 18.14

    Souhlasím, že odepřít pomoc lidem v nouzi, aniž bychom se vůbec zajímali, o jaké lidi by mělo jít, je nesmírně smutné a ukazuje, jak se strach mění ve vztek a vztek v nenávist. Nenávist nepodloženou jakoukoli znalostí, jakýmikoli fakty. Jsem přesvědčen, že mnozí, kdo dnes podepíšou, se budou za dvacet let za svůj podpis stydět.

    Reagovali: #41 Stan
    Reagovat
  • #40 Stan 85.71.54.*** 6.02.2016 18.44

    Bezvyhradne souhlasim s petici a jejim zakonnym pozadavkem, aby zustal Benesov "cisty". Ano, zcela zemerne pouzivam tuto formulaci. Mam deti, ktere v soucasne dobe chodi samy do skoly, pohybuji se po meste a doposud jsem celkem bez obav. Nechci se dockat toho, ze je a manzelku budu muset vsude doprovazet se strelnou zbrani v kapse. Jsem presvedcen o tom, ze petici by meli podepisovat i obcane, kteri primo v Benesove nebydli, ale treba sem dojizdeji za praci nebo za vzdelanim. Dovedete si predstavit, ze vase 15leta dcera pujde potme ve 4 odpoledne napriklad v prosinci z Dukelske skoly sama na nadrazi na autobus?Dovedete si spocitat, co takove zarizeni udela v okoli s cenami nemovitosti?

    Reagovat
  • #41 Stan 85.71.54.*** 6.02.2016 18.52

    #39 Jeremy Corbyn Jeremy, v tom je ten problem, ze nevime, o jake lidi jde. A oni se nechteji nechat identifikovat, myslim, ze tech prikladu jste v mediich mohl videt desitky. Benesovsti signatari petice projevuji sve opravnene obavy a strach, s tim souhlasim. Ovsem pokud zodpovedni cinitele mesta a MV nebudou konat potrebne a obcany zadane kroky, ten strach se muze zmenit i v bezmoc. A toho se bojime nejvic. Pak muze nastoupit nasili a nenavist a toho bych se opravdu nerad dozil.

    Reagovat
  • #42 vendy 178.17.10.** 6.02.2016 19.40

    Myslíte, že Vám pomůžou Syřané, Iráčané, Maročané aj. ??? Možná našinci, ještě musíte být K.O. aby si Vás někdo nespletl s opilcem...

    Reagovat
  • #43 Květka 89.24.132.*** 6.02.2016 19.43

    Souhlasím s petici hci chránit všechny mladé dívky maminky ať si žijí kde by měli být. Nejsem abych nepomohla ale pro naše rodiny mladé tu nemají býti a pro migranty ano kde to žijeme. Už by se tu měl udělat pořádek nesouhlasím stím aby nám to jsem brali pod tím že jsou křesťané to je zase naka jejich taktika

    Reagovat
  • #44 vendulka 48 178.17.10.** 6.02.2016 19.47

    Pane Bareli, budete se divit, je to dost aktuální lokalita. Mrzí mě, že reagujete jen na pitomý byt. Pamatujete píseň A co děti, mají si kde hrát???

    Reagovat
  • #45 Beneš 82.202.109.** 6.02.2016 19.51

    Stan má spravný pohled na situaci a nemohu než souhlasit. Asi si někteří neuvědomují že se sem nehrnou rodiny s dětmi...ale většinou muži okolo 25-30 let a co dělají a jak se chovají už otestovali v Německu a Švédsku....Máme se čeho obávat.

    Reagovat
  • #46 Karel Barel 37.48.38.*** 6.02.2016 20.32

    Pani Vendulko, v aktualni lokalite jsem zil asi 30 let, proto znam dobre mistni uvazovani a skoro stejne tak dobre uvazovani nekolika dalsich narodnosti a reknu Vam vazeni, v malosti jsme nejvetsi. Napiste radeji petlici tem co hazej bomby, pak se sem nikdo nepotahne pro nic za nic takovou dalku...

    Reagovali: #47 Stan
    Reagovat
  • #47 Stan 85.71.54.*** 6.02.2016 21.34

    #46 Karel Barel Karle, zda se, ze jste tu zrejme nejvyssi moralni autoritou a znalcem uvazovani jak nas malomestaku, tak zrejme i obyvatel tzv. velkeho sveta. Jiste tedy vite, odkud vychazi pravo podat petici. Nechte na obyvatelich Benesova a koneckoncu i obcanech blizkeho ci vzdalenejsiho okoli, at se rozhodnou sami, zda ji podepisi. Pokud mate navrhy k jine aktivite tykajici se bombardovani, mate radu moznosti, jak se realizovat sam a presvedcit sve spoluobcany o smyslupnosti sveho pocinani.

    Reagovat
  • #48 Petr Svoboda 158.69.208.*** 6.02.2016 21.56

    Pro ministerstvo je to jen objekt v seznamu s adresou, nic vic. 50m od zakladni skoly (tusim, ze se jedna o nejvetsi zakladni skolu na okrese, kam jezdi deti ze sirokeho okoli). Ubytovna v ulici v samotnem centru mesta, kudy stovky lidi (vc. deti) chodi na vlaky a autobusy (do zamestnani, do skol,..). Kousek od nekryteho bazenu, kam oni jiste v horkych nocich nepolezou pres plot a nebudou rusit nocni klid. Neumi ani slovo cesky a chteji zapadnout mezi nas?? Kousek od toho jsou nove byty, ktere jiste kazdy hned koupi a po nastehovani upece buchtu a pujde se seznamit s novymi sousedy s usmevem. NE, NECHCI dopadnout jako v Nemecku, kam si je Makrela pozvala. Stejne jako ve Svedsku!

    Reagovat
  • #49 Petr Svoboda 87.118.91.*** 6.02.2016 22.07

    Z blisty.cz: "Stránky Islámský hlas odmítají masturbaci jako "odpornou a zlou věc", kterou islám zakazuje. - Takze co mladi muzi, kterou tu budou s nami zit budou asi po vecerech delat?? Pujdou ven a budou se snazit utisit sve sexualni pudy?

    Reagovat
  • #50 Karel Barel 37.48.36.*** 6.02.2016 22.12

    Kdyz Ti tece do Stanu tak zacni hasit.

    Reagovat
  • #51 jan krydl 46.135.119.*** 7.02.2016 00.17

    Radsi 300 ukrajincu-nezlo jednoho mladika ze Syrie..je to jina kultura.. cert vem ze jsou cerni ale muslim je pro me nrptijatelny!!!!!

    Reagovat
  • #52 Jindřiška Hyská 188.120.203.** 7.02.2016 07.05

    #13 ivana Každý z nás víme a cítíme, s kým v našem městě chceme žít!Kdo chce žít s imigrantama, ať k podpisu nejde, kdo ví, cítí a je mu známo, proč s nimi žít nechce ať jde k podpisu. Já osobně podepisuji !!!!!!

    Reagovat
  • #53 Lada Petihosty 37.48.39.*** 7.02.2016 07.32

    Souhlasim s petici a taktez ji podporim .... a nejen to...roznesu tuto informaci po okoli aby se pridalo co nejvice lidi,jelikoz se to tyka nas vsech....a vlada uz mnoho let pane Benesovaku rozumna neni....a co si nyni nezaridi lidi sami,to mit nebudou....a tim nyni minim 'bezpečnou svobodu'...miluji svou dceru a udelam vsechno proto, aby ona byla stastna a v bezpeci....a s migranty tomu tak nebude.....

    Reagovat
  • #54 S. Sojková 77.240.103.*** 7.02.2016 08.07

    Většinou sem jdou mladí muži, kteří by měli svou zemi bránit, a ne utíkat, a ne děti. Ty zůstávají v utečeneckých táborech, kde potřebují pomoc. A s touto pomocí věřím, že souhlasí většina, ale ne aby přišli sem. Jejich mentalita se nedá změnit.

    Reagovat
  • #55 Jackyll 83.240.82.** 7.02.2016 08.17

    Je to tak.Nelegální imigranti-muslimové vůbec napatří do naší společnosti!!Ale vůbec.Integrace není vůbec možná.Ale můžou si doma vybojovat mír a svobodu!Ale ne tady prostě u sebe doma.Zbabělci, nic jinýho.

    Reagovat
  • #56 NULI 90.180.168.*** 7.02.2016 09.26

    Odchází i ženy a děti, málo se jich utopilo nebo ztratilo? Muži jdou někde v předstihu, aby poté jejich ženy a děti mohly přijít bezpečněji. Jsou mezi nimi i zlí, špatní. Ti mají být zachyceni a potrestáni. Ale myslím, že ti právě mají cestu obvykle jinudy a jinak, s perfektními doklady. Když Rusové a spol. hází na jejich obydlí bomby, jak tam mohou zůstat? Nevíme, jací lidé mají být v Benešově. Třeba právě rodiny, malé děti. A nebudou jich ani stovky, nemohou se tam vejít. Jenomže petice, s jejímž zněním nesouhlasím - a snad mohu vydat i jiný názor, než zřejmě většina občanů - jednak vybízí i lidi, kteří zde nežijí, k podpisu - takže mohou přijet autobusy plné podpisovačů, což není správné; jednak odmítá jakýkoliv azyl, což se dá v této formulaci vztáhnout dokonce i na české občany. Myslím, že se každý z nás může někdy ocitnout v nouzi a bude rád, když se jiný nebude bát a pomůže mu.

    Reagovali: #58 Občan #72 luky
    Reagovat
  • #57 Petr Svoboda 94.26.140.*** 7.02.2016 09.57

    By me zajimalo, jak by se chovali oni k nam, kdybychom my tam takhle v davech prisli k nim. Pochybuji, ze by nas prijali a ze by nas tam chteli. Uz ve stredoveku dobre vedeli, proc si takove kmeny nevpoustet do Evropy. Poucme se z historie.

    Reagovat
  • #58 Občan 82.202.109.** 7.02.2016 11.28

    #56 NULI To nemá cenu těmhle zabedněncům vůbec vysvětlovat!!! Jsem pro pomoc rodinám s dětmi,ne pro pomoc ekonomickým migrantům a násilníkům.Jste ovlivněni médii a situací v zahraničí.Házíte všechny lidi do jednoho pytle,nikdy nevíte,kdy budete potřebovat pomoc vy.Město nás vůbec o ničem pořádně neinformuje,takže nic zatím podepisovat rozhodně nebudu!!!

    Reagovali: #59 vykuk #66 František
    Reagovat
  • #59 vykuk 82.202.109.** 7.02.2016 12.00

    #58 Občan Nikdo Vás nenutí....ale pak si nestěžujte, že jste nic neudělal.

    Reagovat
  • #60 Benešák 82.202.109.** 7.02.2016 12.06

    Co je to jakýkoliv typ azylového zařízení? Definujte mi to prosím někdo.

    Reagovat
  • #61 Benešák na dovolené 94.242.228.*** 7.02.2016 13.08

    82.202.109.** - IP adresa snad na 80% příspěvků?? Haha, tady si asi píše někdo sám se sebou.. No, už se (ne)těším, až se vrátím domů z dovolené :(

    Reagovali: #67 František
    Reagovat
  • #62 František 82.202.109.** 7.02.2016 13.26

    #1 Jeden Benešák Vážený Benešáku, naši mocní kterí dostali naši důvěru na nás se..u a klidně nám sem nastěhujou migranty, ne do poslanecké sněmovny nebo do svých rezidencí.Prostě každej rozumnej čech má strach o svoji rodinu a děti, islám sem prostě nepatří a nemá tu co dělat !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reagovat
  • #63 NULI 90.180.168.*** 7.02.2016 13.40

    A možná se budeme divit, ale třeba už někdo tiše připravuje, že si imigranty postupně a nenápadně nastěhuje do svého soukromého objektu, který nabídne MV, vyfasuje dotace a hotovo.

    Reagovat
  • #64 NULI 90.180.168.*** 7.02.2016 13.43

    Ovšem to už nebude s dohledem, kontrolou a pomocí benešáků, jako to mohlo být.

    Reagovat
  • #65 František 82.202.109.** 7.02.2016 13.57

    #30 Karel Barel Ty seš Karle doslova vylízanej, jaka multikultura ?- muslim a kultura ? Ty ses posral,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Reagovat
  • #66 František 82.202.109.** 7.02.2016 14.03

    #58 Občan Z těch běžencú je 65% mladí muži a 15% jsou děti, chce to trochu počítat, magore,,,,,,,,,

    Reagovat
  • #67 František 82.202.109.** 7.02.2016 14.13

    #61 Benešák na dovolené Zůstaň radši v Lucembursku a už se nevracej!!!

    Reagovat
  • #68 Vlada Petihosty 37.48.43.** 7.02.2016 15.11

    Ted se ke me dostala innformace,ze uz by meli byt v uvedenych kasarnach nejaci migranti ubytovani.....chtel jsem nechat podepsat petici a pan mi rekl...'proc se tak snazis,kdyz uz tam davno bydli.' Nevite nekdo kolik je na tom pravdy...?

    Reagovali: #69 Jana
    Reagovat
  • #69 Jana 62.210.129.*** 7.02.2016 15.48

    #68 Vlada Petihosty Před hodinou jsem něco pro Benešov atypického viděla v Kauflandu. Ať to není pravda!!

    Reagovat
  • #70 virgin 178.17.10.** 7.02.2016 16.08

    Teď jste mě zděsila... Bydlím velmi blízko, mám se tam jít podívat???

    Reagovat
  • #71 virgin 178.17.10.** 7.02.2016 16.29

    Co to bylo??

    Reagovat
  • #72 luky 82.202.109.** 7.02.2016 16.38

    #56 NULI kdyz se ocitnes v nouzi vlada a nikdonti nepomůže tak proc jim ano?

    Reagovat
  • #73 Vlada 178.217.148.*** 7.02.2016 17.40

    Nic takoveho nechci aby tam nekdo chodil. ... doufam,ze se to na pravde nezaklada....a o te pomoci prosim nespekulovat....je pravdou,ze jsem par km vzdalen,ale pro pomoc me nikdo dlouho premlouvat nemusi....

    Reagovat
  • #74 Vlada 178.217.148.*** 7.02.2016 17.43

    Nic takoveho nechci aby tam nekdo chodil. ... doufam,ze se to na pravde nezaklada....a o te pomoci prosim nespekulovat.....

    Reagovat
  • #75 Wow 82.142.107.*** 7.02.2016 17.58

    Prý jste ovlivněny situací v zahraničí :D:D. Ty kráso to je fakt myšlenka hodná "nezabedněnce" :D ještě že takových, jako Vy, je minimum. Snad Vám ani Vašim blízkým nikdy tahle chamrať neublíží a budete moci zůstat ve svém vysněném světě

    Reagovat
  • #76 Wow 82.142.107.*** 7.02.2016 17.59

    Chodím kolem každý den a svítí se vždy maximálně v jedné místnosti, takže pochybuji.. pi nejhorším zapálíme :D

    Reagovat
  • #77 Vlada 178.217.148.*** 7.02.2016 18.04

    Ovlivneny....? Jsme dosti vyspeli, oproti tem ....jak bych je nazval....pijavicim z Afriky a jim podobni,abychom dokazali posoudit danou situaci.... a ta dobra neni...je cim dal horsi....

    Reagovat
  • #78 Vlada 178.217.148.*** 7.02.2016 18.06

    Tam kde se nachazel mor,ta chatrc se vetsinou vypalila....neco na tom bude... :-D

    Reagovat
  • #79 Karel Barel 37.48.52.*** 7.02.2016 20.20

    No nazdar, jeden aby se zacal stydet ze je cech. Myslim, ze kdyby sem opravdu nejaci cizinci prisli, tak rychle zase odejdou. Nasinec je uz holt na blbost zvyklej a tady to vazne pekne kvete.

    Reagovali: #81 Stan
    Reagovat
  • #80 vendulka 48 178.17.10.** 7.02.2016 20.40

    Cizincům se tady bude líbit...samá omladina kolem nich, do města kousek a jejich ego se může začit projevovat...Nestydím se, že jsem Češka, ale nevím, co se ode mě do budoucna čeká. Jen budu shánět nějaké popruhy na vnoučky, na cestu do a ze školy. A to je jen začátek. Snad to nedopadne...

    Reagovat
  • #81 Stan 85.71.54.*** 7.02.2016 21.32

    #79 Karel Barel Zbytecne a jeste neumele trollite. Myslite, ze Cechum vadi desitky tisic v Cechach pracujicich Ukrajincu, Vietnamcu nebo prislusniku jinych narodnosti? Pokud nevidite rozdil v motivaci mezi temito cizinci a cizinci, kteri do Evropy proudi nelegalne, tak je asi zbytecne s vami diskutovat. Nakonec si dovolim snad jen citaci klasika: Pro hlupaka kazdy hloupy.

    Reagovat
  • #82 srdh 82.202.109.** 7.02.2016 21.54

    Poděkujte vládě a diktátu evropské unie,v neposlední řádě benešovskému zastupitelstvu !!!

    Reagovat
  • #83 LGrunsky 82.202.109.** 9.02.2016 08.26

    Vážení, pokud chce imigranty Merkelová či náš chytrej Diensbier tak ať si je vezmou na zahradu. Kdo potom bude odpovědný za terorismus, tak bych toho politika pověsil s nimi. Diplomacie našich politiků je pod mezí zákona, lezli jsme do zadku Rusum, nyní Němcům a potom Amíkům. Jděte k šípku

    Reagovat
  • #84 LGrunsky 82.202.109.** 9.02.2016 08.32

    kolik dostali podlejzači za to že je sem umístí, co tady našinec nemá práci a ani sociální jistoty, peníze vybíráte na charity ale naše děti musí prosit o dary na léčby, kam to spěje naše zem. Podívejte kolik je lidí bez domova,jaké vysoké nájmy dovolené jsou, jak zachází podnikatel,zaměstnavatel s lidmi. Povl jsme a jen se brání Kalous proti daním, on z toho profituje a žádný bezdomovec nedostane nic navíc. Vemte si imigranty a jděte do háje, kde vzali na to aby se dostali do evropy???

    Reagovat
  • #85 Chvaleťák 85.70.81.*** 9.02.2016 12.06

    #1 Jeden Benešák Buďto jseš člověče ožralej a nebo jedeš na něčem sakra tvrdým ! Věřit naší vládě která prodá nos mezi očima to chce kus odvahy a nebo být naprosto tupej !

    Reagovali: #86 LGrunsky #87 LGrunsky
    Reagovat
  • #86 LGrunsky 82.202.109.** 9.02.2016 12.47

    #85 Chvaleťák Co mu nadáváš ty idiote !!!

    Reagovat
  • #87 LGrunsky 82.202.109.** 9.02.2016 12.48

    #85 Chvaleťák Co mu nadáváš ty idiote !!!

    Reagovat

Přidat komentář

 
benesovske-zeny-potrebuji-spise-dzentlmenstvi-nez-feminismus-1644943341.jpg

BENEŠOVSKÉ ŽENY POTŘEBUJÍ SPÍŠE DŽENTLMENSTVÍ NEŽ FEMINISMUS

Feminismus ve svých popularizačních textech mimo jiné poukazuje na nerovnoprávné postavení žen ve světě profesních kariér. Znalci však upozorňují, že mnohdy spíše než o diskriminaci jde o ženskou moudrost, která nepotřebuje kariérně soutěžit s druhými a zaměřuje se především na harmonii života. Ten, kdo ale trvá na tom, že postavení a výše platů…
inzerat

Akce v regionu

STRAHOVANKA v Kamberku letní parket na fotbalovim hřišti od 16°°hodin do 21°°hodin
30.11.-0001 12:11
SOBĚHRDSKÉ VÍTÁNÍ LÉTA, hraje Vranovnka a Unigena
30.11.-0001 12:11
PYŠELSKÁ BICYKLOVKA - CYKLOVÝLET NAŠÍM KRAJEM SOBOTA 29.4. SRAZ PYŠELSKÉ NÁMĚSTÍ
30.11.-0001 12:11
PYŠELSKÝ KOPEČEK 2017, BĚŽECKÉ ZÁVODY V KROSU A CANICROSSU, PYŠELY-FOTBALOVÉ HŘIŠTĚ
30.11.-0001 12:11
kiss party
30.11.-0001 12:11
DMS Medvěd jednorázová LB1
Sarajevo LB02
Posázaví LB3
KIC LB 02
Modré z Nebe LB
Jiskra
Všechna práva vyhrazena 2012 - 2025 Jiskra Benešov s.r.o., adresa redakce: Žižkova 2040, 25601 Benešov
Telefon: +420 317 726 636, +420 734 688 588, E-mail: inzerce@jiskra-benesov.cz
Webová reklama Novinová inzerce Předplatné Kontakt
Server www.jiskra-benesov.cz nabízí prostor pro nahrávání, sdílení a prohlížení dokumentů, fotografií, obrázků a videí. Všeobecné smluvní podmínky užívání publik serveru www.jiskra-benesov.cz • Provoz internetového informačního portálu umístěném na adrese www.jiskra-benesov.cz zajištuje společnost Jiskra Benešov s.r.o. se sídlem Žižkova 2040, Benešov. Za obsah příspěvků umístěných na portále odpovídá výhradně autor příspěvku. Příspěvky před vložením neprocházejí korekturou redakce týdeníku Jiskra. Společnost Jiskra Benešov s.r.o. si vyhrazuje právo příspěvek smazat v případě, že bude jeho obsah odporovat dobrým mravům, bude xenofobní, rasistický, vulgární, navádějící k nezákonnému nebo nemorálnímu jednání nebo poškozující dobré jméno provozovatele portálu.
  • Zpravodajství
  • Kalendář akcí
  • Inzerce
  • Vyhledávání:
  • Přihlásit se
  • Registrovat
Rubriky
  • Z regionu
  • Sport
  • Hobby
  • Vzdělání
  • Životní styl
  • Spolky
  • Maminka
  • Covid info
  • Kultura
  • Historie
  • Kam za zábavou
  • Hovoříme s lidmi z Benešovska
  • Voticko a Miličínsko
  • Kalendář akcí
  • Inzerce
  • Předplatné
  • Kontakt