Tentokrát byly soutěže veletrhu rozděleny do dvou kategorií: soutěže hodnocené před začátkem veletrhu a soutěže hodnocené v jeho průběhu. Nejlepší umístění získala cestovní kancelář Remoa vlašimské obchodní akademie v soutěži hodnocené v průběhu veletrhu, a to v kategorii nejlepší prezentace, kde získala 12. místo. V soutěži hodnocené před začátkem veletrhu skončila CK Remoa na 14. místě o nejlepší slogan v českém jazyce.
V hlavní soutěži o nejlepší firmu veletrhu CK Remoa obsadila 27. místo z celkového počtu fiktivních firem.
„Na veletrhu jsme získávaly zkušenosti v oblasti prezentace vlastní firmy, obchodování s ostatními studentskými firmami a také jsme si ověřily znalosti cizích jazyků. Velkým přínosem pro nás bylo setkání s MgA. Jiřím Ďurišem, pedagogem Střední školy designu a módy v Prostějově, který nás seznámil se základy tvorby propagačních materiálů a úpravy veletržního stánku. Absolvování mezinárodního veletrhu fiktivních firem v Olomouci pro nás bylo velmi přínosné a zkušenosti zde získané se budeme snažit co nejlépe uplatnit na mezinárodním veletrhu v Praze.“
Michaela Benešová a Tereza Sýkorová,
žákyně 3. A, účastnice veletrhu