Tento hybridní autobus v barvách PID brázdí v těchto měsících v rámci předváděcích jízd prakticky celém území Středočeského kraje pod hlavičkou různých dopravců. Pod hlavičkou pražského dopravce Stenbus tak zavítal i na Voticko a Miličínsko. Po ukončení těchto předváděcích jízd se tento autobus navrátí zpět svému domovskému dopravci ČSAD Polkost do Kostelce nad Černými Lesy.
MAN Lion’s City 12C EfficientHybrid disponuje délkou 12.150 mm, šířkou 2.550 mm a výškou 3.110 mm. Celé zařízení funguje na principu rekuperace brzdné energie, která je ukládána do superkondenzátorů o kapacitě 40 Wh. Díky tomuto řešení je poté možné využít funkce STOP-START. Ve fázi STOP se zhasnutým motorem slouží superkondenzátory při pobytu v zastávkách a na křižovatkách jak k dobíjení palubní elektroniky, tak baterií autobusu; ve fázi START následně napájí startovací alternátor, čímž plně suplují palubní baterii, která ze své podstaty není na takovýto provozní režim dimenzována. Využitím nashromážděné energie slibuje výrobce ušetřit až 15% nákladů s návratností investice 4 roky.