I letos bylo vyhlášeno hned několik soutěží, kterých se zúčastnila také fiktivní firma CK Remoa z Obchodní akademie Vlašim v doprovodu vyučující Ing. Miroslavy Jarošové. Účast v soutěži o nejlepší firmu veletrhu byla podmíněna účastí v několika dalších soutěžích, a to o nejlepší stánek ČR (16. místo), nejlepší katalog ČR (9. místo) a prezentace firmy ČR, v níž si CK Remoa vedla nejlépe a skončila celkově na 6. místě. CK Remoa se nakonec umístila na konečné 30. příčce ze všech zúčastněných 115 firem. V samostatných soutěžích si firma vedla také skvěle, a to v soutěži o nejlepší slogan, ve které se CK Remoa umístila na 15. pozici. Soutěž 90 sekund ve výtahu, v níž šlo o představení firmy v anglickém jazyce při střetnutí s náhodným cizincem, dostala naši firmu na krásné 13. místo. I o doprovodný program bylo postaráno, a to ve formě různých vystoupení na hlavním pódiu nebo přednášek, které se odehrávaly v konferenční místnosti.
Hned druhý den veletrhu nás přijeli podpořit i spolužáci z druhých ročníků, jejichž úkolem bylo nejen se zhostit role nakupujících, ale i načerpat inspiraci pro náplň své budoucí firmy do předmětu Fiktivní cestovní kancelář pro příští školní rok.
„Na veletrhu jsme získávaly nové zkušenosti, procvičily si naše znalosti cizích jazyků, schopnosti obchodovat s ostatními firmami a čerpaly informace, které se jistě budou hodit do budoucna.“
Michaela Benešová, žákyně 3. A OA Vlašim, účastnice veletrhu