Stavba bude probíhat mezi dopravnami Sudoměřice a Votice a prakticky celá stavba bude novostavbou na zelené louce. V celé délce modernizované trati bude po dokončení rychlost pro všechny vlaky 160 km/h s výhledovým zvýšením na až 200 km/h. Trať bude v celé délce dvoukolejná a elektrifikovaná střídavou trakční soustavou 25 kV 50 Hz a nebude se na ní nacházet ani jedno úrovňové křížení se silnicemi. Na celou stavbu běží nyní výběrové řízení na zhotovitele s předpokládanou částkou 6,237 miliardy korun se lhůtou na dokončení 46 měsíců. Stavba by měla začít v první polovině roku 2018.
Stavba navazuje na již proběhlou investici Modernizace trati Benešov – Votice a Modernizace trati Tábor – Sudoměřice. Po dokončení této stavby tak vznikne modernizovaný úsek železnice z Prahy – Hostivaře až do Doubí u Tábora a bude tak uvolněno stávající úzké hrdlo mezi modernizovanými úseky. V původní stopě povede trať pouze v hlubokém Nazdickém zářezu mezi Voticemi a Heřmaničkami. Nová trať udělá následně obchvat okolo Heřmaniček na čtyřech velkých mostech o délce 171, 79, 177 a 240 m. Nová zastávka Heřmaničky bude vybudována přibližně v prostoru stávajících výhybek v jižní části současné stanice. Přeložka trati dále pokračuje do nového tunelu Deboreč s délkou 660 metrů. U severního portálu tunelu bude umístěna nová zastávka Ješetice. Na navazující přeložce se bude nacházet železniční stanice Červený Újezd se samostatnou zastávkou na zhlaví. Následovat bude nová zastávka Střezimíř v nové, bohužel méně výhodné, poloze. Následovat bude nový železniční tunel Mezno s délkou 840 metrů. Přeložka pak přejde přes osadu Lipiny a napojí se na již modernizovanou trať z Tábora do Sudoměřic.
<a href=http://vsamoxilv.com/></a>