Systém elektronického objednávkového systému funguje ve Voticích necelých 9 měsíců. Jak jste s fungováním systému spokojen?
I přes drobné počáteční obtíže, které zavádění objednávkového systému přineslo, si myslím, že nyní systém funguje bezchybně a občané se mohou objednat na úřad k vyřízení svých záležitostí bez nutnosti čekání.
Kdy vznikla myšlenka na zavedení tohoto systému i do Votic?
S touto myšlenkou jsem přišel na počátku mého funkčního období, a jelikož jsem s tímto systémem měl kladné zkušenosti při vyřizování vlastní agendy na MěÚ Benešov, navrhl jsem realizovat tento systém také u nás ve Voticích.
Využívají občané tento systém? Kolik je v průměru objednávek na úřad na jeden úřední den?
Počet občanů, kteří využívají tento systém, postupně narůstá. Za 1. pololetí jej využilo pro vyřízení svých požadavků 294 občanů, což činí průměrně cca 3 objednávky na každý úřední den.
K vyřízení kterých dokumentů se občané nejčastěji přihlašují online?
Co se objednávek týče, vede evidence vozidel.
Máte od občanů zpětnou vazbu?
Dle ohlasů, které mám, se mohu domnívat, že občané systém kvitují. Možnost objednat se na určitý čas bez nutnosti čekání je vyzdvihována nejvíce.
Bude možné se objednat na úřad i na pracovní soboty?
Pracovní soboty jsou v letošním roce ve zkušebním provozu a systém s nimi zatím nepočítal. Až proběhne vyhodnocení využívání pracovních sobot Radou Města, nebráním se myšlence na rozšíření termínů i na sobotní úřední dny.