Šlo o konverzační komedie amerického autora Roberta Andersona (1917 – 2009). Tento scénárista a autor divadelních her zažil vrchol své popularity v 60. a 70. letech. Jeho komediální povídky Přece víš, že neslyším, když teče voda byly poprvé uvedeny v New Yorku v roce 1967, dočkaly se neuvěřitelných 700 repríz a stále patří mezi populární a často hrané komedie.
V prvním příběhu se publikum přeneslo do divadelního prostředí, kde producent spolu s autorem hry připravují nastudování nové hry, v jejímž prvním jednání se má titulní hrdina objevit na jevišti zcela nahý. Dohadují se o tom jestli je vhodné, aby se zcela obnažený herec objevil na jevišti a šokoval tak diváky. Vtipné dialogy a výkony herců rozesmáli mnohokráte benešovské publikum.
Na scéně se v herecké roli nově objevil také muzikant Michal Dufek, který s ÁČKEM dosud spolupracoval především v hudební oblasti. Z dalších hereckých osobností ÁČKA se mohli diváci potěšit herectvím Zdeňka Pravdy, Michala Dufka, Martina Kováříka a Ivety Pechové.
V druhém příběhu na diváky čekaly vypointované dialogy starších manželů, kteří kupují novou postel a jak se s touto situací vypořádají, když každý má na nákup postele odlišný názor. Žena chce koupit oddělené postele aby měl každý svoje pohodlí, manželovi se toto řešení vůbec nelíbí, argumentuje, že potřebuje se svou manželkou spát v jedné posteli, tak jak je zvyknutý za roky jejich manželství. Překvapivé řešení se nakonec najde...
Ve druhé povídce, která se odehrávala v obchodu s nábytkem, zahráli výborně roli nakupujících manželů František Paluš a Renata Šmahelová, zároveň s nimi v dalších rolích vystoupila Kateřina Balatová jako další zákaznice a Petr Doubek jako prodavač nábytku.
Úprava a režie celého představení byla pod velmi zdařilou taktovkou Anny Balatové. Hudbu pro nový kus Studia Áčko vybral Ondřej Boháč, světla a zvuk zajišťoval Dan Netušil.
„Často říkám, že nemám konverzační komedie příliš ráda, že dávám přednost klasické akci na jevišti a muzice, ale k divadlu tyto kusy samozřejmě patří. Navíc jsme chtěli po úspěšném muzikálu změnit žánr, abychom diváka nenudili. V muzikálu hraje prioritu spíše hudba a choreografie, tady se musíme opět plně soustředit jen a jen na herectví,“ říká principálka ÁČKA Anna Balatová a dodává: „Nazkoušet konverzační komedii založené na přesně vypilovaných dialozích je pro herce i režiséra velmi náročné. Chybí tam právě ona akce, které se herci mohou jinde chytit.“
"Uvidíte, co jste ještě neviděli a uslyšíte věci, které vám budou zřejmě hodně blízké. A čekejte nečekané," těmito slovy zvalo Áčko na svoje divadelní představení. Spokojené tváře diváků a jejich úsměv hovořil na konci představení o tom, že se nový kus Komorního studia ÁČKO dozajista hodně líbil.
V dohledné době se ÁČKO na benešovská divadelní prkna ještě vrátí, a sice 19. listopadu, kdy se Benešov již podruhé zapojí do evropského projektu Noc divadel. Odpoledne budou pro nejmenší diváky připravena dvě dětská představení, následovat budou dvě hry pro dospělé v podání ÁČKA a souboru BANDA a závěr večera bude podle slov principálky ÁČKA patřit ve foyer divadla těm „úplně dospělým“. ÁČKO si během tohoto večera také připomene 20. výročí svého založení. „Zájem diváků o první Noc divadel byl pro nás loni příjemným překvapením, proto chceme v této tradici v Benešově pokračovat a věříme, že ji Benešáci vezmou za svou,“ uzavírá své pozvání Anna Balatová.