Poháry se rozdávaly jak ve třídách, kde jsou zakázány jakékoliv úpravy podvozků a motorů, tak ve třídách speciálně upravovaných vozidel. Nejvýrazněji své divize opanovali Luboš Slaba, který se stal vítězem N1400, Filip Nakládal, který získal nejvyšší příčku v N1600 a Tomáš Stránský, vítěz divize N1600+. V divizi, kde startují pouze vozy škoda, pak vyhrál Lukáš Krotil a druhou divizi opanoval Jan Stokalasa. Ve třídě upravovaných vozů zvítězil v divizi do 1600 ccm republikový jezdec Jiří Matějka a tím nejrychlejším v divizi nejsilnějších vozů byl Petr Esselbach. Velmi výrazně byla obsazena divize žen, kde nejvyšší příčku získala Zuzana Horáková. Sedlčanská kotlina se kromě velmi nabitého jezdeckého pole těšila skvělé divácké kulise. Do sedlčanské kotliny zavítalo na pět stovek diváků, což je obdobná návštěvnost republikových závodů.
Sedlčanská trať na pár měsíců uzavírá své brány a závodit se zde začne opět začátkem měsíce dubna.
Daniel Kříž
wh0cd372658 <a href=http://yasminbirthcontrol.us.com/>yasmin</a> <a href=http://prozac.us.org/>Buy Prozac</a> <a href=http://valtrex.us.org/>Valtrex</a>