Mimo možnost objednat se přes webové stránky benesov-city.cz, jsme systém rozšířili i na mobilní platformy a rezervaci tak lze provést přímo na vašem mobilním telefonu. Podporovány jsou operační systémy Windows Mobile, Android i iOS. Pomocí aplikace WebCall se můžete zapsat do našeho rezervačního systému a určit si tak datum a čas vaší návštěvy úřadu. Objednávat je možno činnosti (agendy), které jsou aktuálně v aplikaci zobrazeny.
Níže naleznete popis procesu a odpovědi na vaše otázky ohledně rezervace spolu s příkladem, jak aplikace WebCall funguje. Nezapomeňte, že jedno pořadové číslo = jeden úkon (příklad: jedna žádost o občanský průkaz nebo přihlášení jednoho vozidla atd.)
Objednat na úřad se můžete ZDE
Systém je nastaven na možnost objednat se až na 60 dní dopředu. V rezervačním kalendáři jsou barevně odlišená políčka s následujícím významem:
Zelená – na tento den se lze rezervovat.
Červená – na tento den jsou již všechny termíny zarezervovány.
Oranžová – vámi vybraný den.
Bílá – na tyto dny se nelze objednat.
Další termín se uvolní k rezervaci vždy v 00:00 hodin 60 dní předem, pokud bude daný den úředním dnem.
Příklad: Dnes je 10.05.2017, je tedy možné si služby rezervovat do 09.07.2017 (čtvrtek). Další rezervace bude možná 14.05.2015 v 00:00 na následující úřední den 13.07.2015 (pondělí). Rezervace je možná pouze na úřední dny, pokud za 60 dní úřední den není, nelze daný den rezervovat.
Službu si lze rezervovat na tyto dny: PONDĚLÍ, STŘEDA a ČTVRTEK
Objednávkový systém vás bude postupně navádět následujícími kroky:
1. Výběr požadované činnosti (vyřizované agendy).
2. Výběr termínu (data).
3. Výběr času (intervalu, ve kterém se můžete dostavit).
4. Zadání identifikačních údajů.
Po přijetí objednávky vám bude zasláno ověření na e-mail, po potvrzení daného e-mailu se zobrazí souhrnné informace o rezervaci (v případě objednávky přes mobilní aplikaci vám přijde pouze e-mail se souhrnnými informacemi o objednávce).
Prosíme klienty, aby si pečlivě zaznamenali vygenerovaný PIN – zadáním tohoto kódu do tiskárny pořadových lístků (nachází se v hale budovy B Městského úřadu Benešov, Masarykovo náměstí 226, Benešov, 256 01) se klient po příchodu do instituce autentizuje, čímž je systém chráněn proti fiktivním klientům. Klient je vyvolán s prioritou a vyhne se dlouhým čekacím dobám.
Při ztrátě PINu rezervace propadá.
PIN zadávejte do tiskárny nejdříve 30 minut před objednaným časem a nejpozději 30 minut po objednaném termínu. Pokud zadáte správný PIN dříve, než 30 minut před objednaným termínem, systém ohlásí chybný PIN! V takovém případě vyčkejte a zadejte PIN znovu, nejdříve však 30 minut před objednaným termínem. Pokud však PIN zadáte více než 30 minut po objednaným termínu, bude již rezervace vyhodnocena jako propadlá a systém ohlásí chybný PIN! Na takto propadlou rezervaci již nelze brát zřetel a je nutné si buď vytvořit novou rezervaci na některý z následujících dní, nebo se přihlásit jako běžný klient o lístek s požadovanou činností a vyčkat na obsloužení v pořadí došlých klientů.
V případě, že se rozhodnete objednaný termín nevyužít, zrušte ho prosím standardním způsobem pomocí objednávkového systému, uvolníte tak termín dalším možným zájemcům.
Počet osob ve frontě je pouze orientační (!) – nejsou uvedeni klienti, kteří mají rezervaci pořízenou přes internet, přeposílání žadatelů mezi přepážkami (např. ztráty, odcizení e-OP, e-CD). Pořadová čísla neodpovídají skutečné pozici žadatele ve frontě.
Jakub Urbanec, MěÚ Benešov