Jednání, které trvalo více než dvě hodiny, bylo věcné a účastníci se dotkli celé řady dopravních témat. Zástupci IDSK informovali o vyřešeném problému s odbavovacím systémem v autobusech a o personálním posílení organizace pro potřebu dopravní integrace regionu s Prahou. Do konce roku 2019 by měl být celý Středočeský kraj již v systému Pražské integrované dopravy, Voticko by mělo přijít na řadu pravděpodobně v září 2019. Řešilo se i téma prodloužení končících smluv s autobusovými dopravci a výstavba novách autobusových zastávek. Kromě aktuálně probíhajícího řízení na Americe bude po rekognoskaci linkového vedení a po poradě se zástupci okolních samospráv zvážena výstavba autobusové zastávky na rozcestí pro místní část Kaliště.
Další část jednání se zaměřila na variantní řešení uvažovaného autobusového terminálu na votickém vlakovém nádraží, problémy s vyhledávačem IDOS a koncepcí osobních a spěšných vlaků na trati 220 po dokončení železničního koridoru v roce 2021 s cílem zvýšit počet přímých vlaků ma Prahu s dobou jízdy 1 hodina a 10 minut.