Jednání se zúčastnili i zástupce města Votice, který na jednání prosazoval zavedení většího množství přímých spěšných vlaků Tábor – Praha a úpravy infrastruktury na lokální železniční trati 223 Olbramovice – Sedlčany. Je potěšující skutečností, že právě tyto návrhy se shodovali s představami IDSK. Podaří-li se vyřešit oběhové možnosti dopravce České dráhy, mohly by přímé spěšné vlaky Praha – Tábor od prosincové změny jízdního řádu vyjíždět z Tábora v 4:15, 5:15 a 6:15 a z Prahy se vracet v 15:55, 16:55 a 17:55. Spěšný vlak by jel z Tábora do Benešova jako vlak osobní a z Benešova by následně jel jako vlak spěšný a před Prahou zastavil jen v Čerčanech, Senohrabech, Mnichovicích a Říčanech.
