Jak to funguje? Je to opravdu velice jednoduché a intuitivní. Jako první si najdete webové stránky www.mesto.votice.cz. Zde v pravé části kliknete na velkou modrou bublinu s nápisem WebC@ll „Objednávací systém pro odbor dopravy“ a budete přesměrováni k dalšímu kroku. Po dalším kliknutí na tlačítko „Objednat na pobočku“ se dostanete do části, kde si vyberete, co chcete na úřadě vyřídit. Jedná se o „Evidenci vozidel“, „Evidenci řidičů“ a „Občanské průkazy a pasy“.
Následně si v kalendáři vyberete konkrétní termín úředních hodin, který se vám hodí a konkrétní hodinu. Pak už jen vyplníte jméno, příjmení a zadáte svojí mailovou adresu a odešlete vaši objednávku. To je vše. Po příchodu na úřad pak už jen fyzicky stisknete tlačítko „Klienti objednaní z internetu“.
Objednávka termínu netrvá déle než pár minut a po příchodu na úřad se nemusíte bát čekání ve frontě.
Odkaz přímo na elektronický objednávkový systém MěÚ Votice naleznete ZDE.